همکاری انجمن های علمی اقتصاد کشاورزی دانشگاه رامین خوزستان و دانشگاه شهید باهنر کرمان

اقتصاد کشاورزی ، نرم افزار ، بانک اطلاعاتی و پیوندهای مفید اقتصادی

همکاری انجمن های علمی اقتصاد کشاورزی دانشگاه رامین خوزستان و دانشگاه شهید باهنر کرمان

اقتصاد کشاورزی ، نرم افزار ، بانک اطلاعاتی و پیوندهای مفید اقتصادی

فایل تمرین های کتاب اقتصاد سنجی گجراتی+حل تمرینها

    

 
لینک زیر را در مرور گر کپی پیست کنید.
 
 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا آهشتی یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:43 ب.ظ

اقتصادسنجی گجراتی

رضا آهشتی دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:10 ق.ظ http://eghtesad-84.mihanblog.com/post/47

ممنون میشم اگه فایل تمرین های اقتصادسنجی رو به ایمیل من بفرستید.

فایلش رو وسه دانلود گذاشته بودم رو سیستم ندارم

samira یکشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام خیلی ممنون از سایتتون. من خود کتاب اقتصادسنجی گجراتی رو می خواستم البته ترجمش رو اگه امکان دریافتش ازسایتی هست .
عجله ای لازمش دارم

مسعود چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:54 ب.ظ

فایل برأی من قابل دانلود نیست لطفا برام میل کنیدخیلی واجبه فوری میخواهم خیلی ممنون

از طریق گوگل هم میتونید بگیرید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد