همکاری انجمن های علمی اقتصاد کشاورزی دانشگاه رامین خوزستان و دانشگاه شهید باهنر کرمان

اقتصاد کشاورزی ، نرم افزار ، بانک اطلاعاتی و پیوندهای مفید اقتصادی

همکاری انجمن های علمی اقتصاد کشاورزی دانشگاه رامین خوزستان و دانشگاه شهید باهنر کرمان

اقتصاد کشاورزی ، نرم افزار ، بانک اطلاعاتی و پیوندهای مفید اقتصادی

اخبار داخلی

برگزاری نمایشگاه محصولات غذایی در تهران


دبیر کانون انجمن های صنفی صنایع غذایی ایران گفت: نخستین نمایشگاه محصولات غذایی تهران با حضور 57 شرکت بزرگ و برتر صنایع غذایی همزمان باعید مبعث محصولات خود را با تخفیف 10 تا 30 درصدی به صورت عرضه مستقیم دراختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.
    ابوالحسن خلیلی اظهار داشت: با توجه به سرمایه گذاری های مطلوبی که در بخش صنایع غذایی صورت گرفته 2 درصد از تولید ناخالص ملی کشور به این بخش اختصاص یافته که با حمایت دولت می توان در آینده نزدیک به رکوردهای جدیدی در این زمینه دست یافت. وی با اشاره به غنی بودن ایران به لحاظ تامین نیازهای اولیه صنایع غذایی تصریح کرد: خوشبختانه با سرمایه گذاری های کلان و مطلوبی که در این بخش صورت گرفته 2 درصد از تولید ناخالص ملی از صادرات غیرنفتی کشور به فرآورده غذایی اختصاص یافته که البته این مسئله حمایت بیشتر دولت و مراجع تصمیم گیری را می طلبد تا بتوانیم در آینده نزدیک به رکوردهای جدیدی در این زمینه دست پیدا کنیم. وی معرفی دستاوردهای به روز در صنعت غذایی را راهی برای شکوفایی اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: در راستای سلامت غذا و بهداشت رعایت فاکتورهایی چون نوع ماشین آلات تولیدی، نوع مواد اولیه، فرمالاسیون تولید، نوع بسته بندی، سیستم توزیع و بالاخره حضور متخصصان صنایع غذایی در کارخانجات در سلامت محصول کاملاضروری به نظر می رسد تا از این طریق سلامت عمومی افراد تضمین گردد.
    گفتنی است نخستین نمایشگاه محصولات غذایی تهران از تاریخ 7 لغایت 12 مرداد ماه سال جاری به مدت 5 روز در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان واقع در خیابان حجاب برگزار می شود.

 

 

به منظور اشتغالزایی زنان روستایی انجام شداجرای طرح تولید سرکه از ضایعات سیب درختی در سمیرم


اصفهان- خبرنگار کیهان:
    طرح تولید سرکه سیب در قالب پروژه اشتغال زایی زنان روستایی در روستای ماندگان شهرستان سمیرم اجرا شد.
    این طرح در سال 86 به منظور تشویق و راه اندازی کارگاه های تولید سرکه با استفاده از مقدار 3.5 تن سیب درختی و بهره وری بهینه از محصولات و جلوگیری از ضایعات انجام شد و موجب تولید حدود دو تن سرکه سیب را فراهم آورده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
persianman پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:26 ب.ظ http://www.arioscience.blogspot.com


raea
یعنی
Ramin agricultural economic agency!
درست گفتم؟
وبلاگتون از یه نظر با وبلاگای علمی رامین متفاوته! هم مطالب علمی داره و هم یه جو صمیمانه توش هست!کاشکی ما هم میتونستیم از راه وبلاگ گروهمون نمره هامونو دریافت کنیم!یه ماه تابستون گذشته و ما هنوز خیلی از نمره هامونو نمیدونیم!خداییش باید به مسئولین سایتو دانشگاهو گروهمون خسته نباشید بگیم که تو این گرمای 60 درجه ی اهواز دارن زحمت میکشن تا ما این جا دغدغه ای نداشته باشیم!
راستی اگه به وبلاگ علمی ما یه سر بزنید و نظرتونو بگید خوشحال میشیم!

www.arioscience.blogspot.com

سلام دوست عزیز
از نظرتون درباره وبلاگمون ممنونیم
raea:ramin agricultural economic assossiation
حتما به وبلاگتون سر میزنیم
لطفا وبلاگمون رو لینک کنید
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد